ایران و ایرانی

پر از لباس

دوستای گلم مرسی که به وب خودتون سر زدین.بچه ها من طراحی لباس رو تازه شروع کردم.این لباسایی هم که می بینین چند تا کار از استادانم و بهترین دوستام هست.

خواهشا دوستای گلم از هر کدوم از لباسا خوشتون اومد بهشون نظر بدین و بگین این خویه. تا من سلیقه ی مشتریان گل گلاب آیندم دستم بیاد.

راستی من هر هفته قالب وبم عوض می کنم. اگه از قالبها خوشتون اومد بهم پیام بدین تا آدرس وب دوست جون جونیم که تو کار طرح قالب هست رو بهتون بدم.

 

فدای همه ی با معرفتا بزن لایک.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

♥sara♥
ساعت13:41---5 مرداد 1393
سلام وبلاگه خیلی خوب و جالبی داری عزیزم ) به وبلاگه منم بیا منم حتما بازم میام و بازم نظر میدم )

pj
ساعت6:48---5 مرداد 1393
لایک

mar♥jan
ساعت12:23---29 تير 1393
اینم جالبه بهش میخوره خنک باشه.

سمانه
ساعت15:48---24 تير 1393
سلام مرسی که وبم اومدیدبا افتخار لینکتون کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ دو شنبه 23 تير 1398برچسب:,سـاعت 23:13تـوسط زهرا|